niedziela, 14 sierpnia 2011

Poprawa błędów w artykułach

Witam Was serdecznie. Dzisiaj chciałbym wspomnieć o błędach językowych w artykułach prasowych. Nie jestem żadnym specjalistą w tej dziedzinie, ale bardzo chciałbym dodać do niego swoje własne zdanie. Jako użytkownik sieci mam do tego prawo. Frustruje mnie ten fakt. Redaktorzy zachowują się tak, jakby zapomnieli o błędach ortograficznych.
Przygnębia mnie to, że pisarze nie zwracają  na podkreślone błędy w ich programach tekstowych. Uważam że to skandal. To nie powinno mieć nigdy miejsca Jeżeli tekst napisany jest na "blogaska", to nie jest to zbyt istotna sprawa. Natomiast gorzej jest w przypadku tekstów zawartych na stronach internetowych. Te najczęściej aż biją po oczach. I co taki czytelnik ma sobie pomyśleć? Z kim ma on do czynienia? Jeżeli ktoś nie potrafi poradzić sobie z własnym językiem, to niech odda swój artykuł pod profesjonalną korektę tekstu w języku polskim. Zlecenia tego typu wcale nie są takie drogie jak by to się mogło wydawać. Płaci się około 4 zł za 1800 znaków. Przecież to nie jest wygórowana cena. Warto wobec powyższego pamiętać o tym, że istnieją tego typu usługi.To tyle z mojej strony na dzisiaj. Dziękuje za poświęcony mi czas.